nedelja, 24. april 2016

Sladoled s malo ogljikovimi hidrati

Pri nas obožujemo sladoled. Vsi po vrsti. Letni čas ni pomemben. Si ga pa poleti privoščimo večkrat. Večinoma kupljenega oziroma iz slaščičarne, saj je doma težko narediti res dober sladoled. Sicer imam posodo za delanje sladoleda, ki sem jo dokupila k mojemu Bosch mum mešalniku, ampak je ne uporabljam, saj se mi je nastavek "prilepil" na posodo, ki gre v zamrzovalnik, vse skupaj pa ne gre v predal našega zamrzovalnika. V iskanju recepta za domači sladoled sem na spletu naletela na recept za sladoled iz dveh sestavin sladke smetane in kondenziranega mleka. Prednost tega recepta je, davne potreben sladoledomat, pa tudi mešanje med zamrzovanjem ne. Sicer ni tako mehak direkt iz zamrzovalnika kot kupljen, vendar pa se po 15 minutah zunaj, zmehča. Nisem ga delala s kupljenim kondenziranim mlekom, saj le-to vsebuje kar precej dodanega sladkorja, ampak sem naredila ponaredek kondenziranega mleka. Idejo sem našla na spletu. Kondezirano mleko se lahko naredi iz mleka v prahu, vode, sladkorja in masla. Jaz pa sem ga naredila iz sirotke brez dodatkov, vode, eritritola in MCT olja. MCT olje sem uporabila namesto masla, saj naj bi znižalo ledišče. Druga sestavina, ki zniža ledišče pa je glicerin. Z nižjim lediščem je manj vodnih kristalov in je sladoled bolj kremast.

Zdaj pa k receptu in pripravi. Za sladoledno osnovo potrebujemo 6 dl sladke smetane in 4 dl kondenziranega mleka. 

Kondenzirano mleko sem pripravila iz 5 meric (70 ml) sirotke, ki sem jo zmešala s 5 mericami hladne vode, 2 žlicama MCT olja, 2 mericama Sukrina, MyProtein Flavdrops vanilija in 2 žlicama glicerina.
Mešanico se segrela, da se je zgostila. Čeprav sem uporabila lonec za mleko, se mi je malo prismodila. Očitno ni bilo najbolj pametno delati hkrati še jagodno kašo, ki sem jo na koncu vmešala v sladoledno osnovo. Drugič bom raje sirotko najprej zmešala z malo hladne vode, potem pa razredčila z vrelo vodo.

Kondenzirano mleko sem potem prelila v plastično posodo in postavila v zamrzovalnik, da se je ohladila. 

Isto sem naredila z jagodno kašo.

V vmesnem času sem zmiksala sladko smetano.

Potem pa sem smetano postopoma vmešala v kondenzirano mleko.


Mešati je potrebno previdno, da ostane v masi čim več zraka.

Sladoledno osnovo sem naložila v plastični posodi in po vrhu naložila jagodno kašo.

Z žlico sem narahlo premešala in postavila v zamrzovalnik.

Po 6 urah v zamrzovalniku je bil sladoled skoraj zamrznjem. Bi šlo hitreje, če bi ga dala v zgornji predal namesto v spodnjega. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar