torek, 30. december 2014

Rebrca po receptu Gordona Ramsaya

Enostavno, hitro pripravljeno, predvsem pa odlično. Jaz sem namesto govejih rebrc uporabila žrebičkova. Žrebičkova rebrca sem že dvakrat prej pekla v pečici in obakrat so izpadla suha. Njihov lastnik je bil očitno fit, saj na njih ni pikice maščobe. Počasno kuhanje pa jih je lepo zmehčalo, omakica pa je bila božanska. Gordon Ramsay je rebca pekel v pečici 2 uri na 180 stopinj C, jaz pa sem jih dala v slow cooker za 8 ur.

Najprej sem na žlički masti z vseh strani popekla rebrca.

Glavico česna prerežemo na pol in jo dodamo v ponev. Dodamo še 2 žlici paradižnikovega koncentrata ter malo popražimo.

Zalijemo s kozarcem rdečega vina.

Dodamo eno pakiranje goveje jušne osnove Knorr Pur in en kozarec vode. Če bomo pekli v pečici, damo dva kozarca vode, saj v pečici izhlapi več tekočine kot v slow cookerju.

Pustimo, da nekaj minut vre in alkohol izhlapi.


Rebrca preložimo v slow cooker in prelijemo z omako. Pustimo, da se na nizki temperaturi kuha 8 ur. V pečici jih je Gordon Ramsay pokrite s folijo pekel dve uri na 180 stopinj C.

Pred serviranjem omako precedimo skozi cedilo. Zraven ponudimo pražene šampinjone s panceto in kozarec rdečega vina. Pa malo kruha za omakico pomazat ;)

Naslednjič jih probam narediti v ekonom loncu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar