četrtek, 18. december 2014

Žemljice z malo ogljikovih hidratov

Tokrat sem pekla žemljice po receptu, ki sem ga našla na enem blogu. Brez nekih sprememb recepta, razen da sem v kavnem mlinčku zmlela indijski trpotec (psyllium husks), saj recept zahteva le-tega v prahu. Sem pa delala kar dvojno maso.

4 jajca sem zmešala z 200 g kisle smetane (30 % mlečne maščobe) in 4 žlicami avokadovega olja.

V drugi posodi sem zmešala:
1 1/2 skodelice mletih mandljev
4 žlice zmletega indijskega trpotca
2 žlici lanenih semen
2 žlici sončničnih semen
2 žlički pecilnega praška
1 žličko soli

To sem potem vmešala v jajčno mešanico in pustila stati dobrih 5 minut. Na začetku je bila masa dokaj redka, potem pa se je dobro zgostila, vendar ne tako, da bi lahko testo mesila in oblikovala štručke. Pa sem testo nadevala na pekač v obliki kupčkov. Sem imela malo preveliko mero, pa sem jih dobila samo 7.


Kupčke sem potem z rokami malo potlačila in dala v pečico na 205 stopinj C (v receptu piše 400 stopinj F).


Po 25 minutah se pečico ugasnila in jih pustila še malo notri.


Prerezana žemljica ...


Okus je dober. Tekstura tudi - niso preveč puhaste, pa tudi zbite ne, semena pa lepo hrustajo.

Naslednjič bom kislo smetano zamenjala s pasirano skuto, da malo zmanjšam maščobe in povečam količino beljakovin. Tudi olje se mi ne zdi potrebno, vsaj ne tolikšna količina.

2 komentarja:

  1. Jaz mi raje manj jajc in mogoče več trpotca...pa namesto skute mogoče več mandljeve moke...ah bo treba med prazniki malo testirat :-)

    OdgovoriIzbriši