torek, 16. december 2014

Beljakovinske žemljice z malo ogljikovih hidratov

Tokrat sem malce spremenila recept Anne Sward iz njene knjige The Ultimate Protein Pow(d)er Cookbook.


Namesto ajdove moke sem dala mleta lanena semena, uporabila sem kar dve celi jajci (bolj majhni), dodala pa sem še žličko pivskega kvasa in v testo vmešala še žlico lanenih semen.
Do sedaj sem spekla različne kruhe, štručke in žemljice z malo ogljikovih hidratov, tudi po Anninih receptih, ampak tale je izpadel še najbolj okusen in najmanj zbit ter brez močnega okusa po jajcih, kokosu, oreščkih, ...  kot pri prejšnjih primerkih.
Iz ene mase sem dobila 3 žemljice premera 10 centimetrov in višine dober centimeter. Ravnopravšnje dimenzije za sendvič ali pa tudi hamburger.

V eni skledi najprej zmešamo suhe sestavine:
1/4 skodelice sirotke (brez okusa)
1/4 skodelice mletih lanenih semen (zmeljem jih v kavnem mlinčku)
1 žlico lanenih semen
1 žlico kokosove moke
2 žlici grahovih beljakovin
1/2 žličke pecilnega praška
1/2 žličke soli
1 žličko pivskega kvasa

V drugi skledi pa sem zmešala:
2 jajci
2 zvrhani žlici pasirane skute

V to sem potem vmešala suhe sestavine in na pekač nadevala tri kupčke. Ker je masa gosta in se lepi na roke, sem roke malo namočila z vodo in kupčke oblikovala, nato pa nanje posipala malo sezamovih semen.


Žemljice sem pekla 20 minut na 160 stopinj C.


Testo je lepo luknjasto, ni puhasto, pa tudi zbito ni. Za zdaj, vsaj na izgled, še najbolj podobno kruhu. Ampak brez moke in kvasa je težko doseči podoben okus in teksturo.


Je pa bil sendvič vseeno dober ;)

1 komentar:

  1. Žemljica je dobra, sendvič pa je bil moj mal boljši, ker je bil s pršutom.

    OdgovoriIzbriši