nedelja, 14. december 2014

Žrebiček v balzamični omaki

Slow cooker je ena izmed pripomočkov v kuhinji, katerega nakup se je res splačal. Pred letom dni, ko sem ga kupila na angleškem Amazonu, jih pri nas še ni bilo moč kupiti, zdaj pa sem jih opazila že v večih trgovinah. Uporabljamo ga v povprečju enkrat tedensko. Je super za pripravo enolončnic in pečenk. Če se ti res mudi naložiš vse sestavine vanj, ga vklopiš in "pozabiš" nanj za nekaj ur. Če želiš še bolj okusno jed, vložiš še malo truda: meso, čebulo, zelenjavo, ... popečeš, potem pa preložiš v slow cooker. Ponavadi v njem kuham čez noč. Zvečer vse pripravim in ga vklopim, zjutraj pa je že skuhano. Potem samo preklopim na "pogrevanje" in hrana je za kosilo ravno prave temperature.

Potrebujemo meso v kosu. Jaz sem uporabila pleče. Od oka bi rekla, da ga je bila ena kila. Meso sem najprej popekla na žlički svinjske masti, potem pa sem ga preložila v slow cooker. Meso sem posolila s pol žličke soli in popoprala.
Na preostali maščobi sem popražila eno veliko čebulo narezano na rezine in tri korenčke narezane na pol centimeterske kolobarčke. Vse skupaj sem zalila z decilitrom balzamičnega kisa in decilitrom vode ter dodala pol jušne kocke za govejo juho (Knorr pur). To zelenjavno omako sem naložila in polila okoli mesa. Slow cooker sem vklopila na "low" in ga pustila čez noč (okoli 10 ur).


Zjutraj ...

Za kosilo ...

Meso je bilo super mehko in sočno. Zraven paše tudi krompirjev pire, odlično pa je tudi brez.
Namesto žrebička se lahko za to jed uporabi govedina.

Ni komentarjev:

Objavite komentar