sobota, 20. december 2014

Koruzni kruh

Živin najljubši kruh je koruzni. Pa sem se spravila k peki. Recept zanj sem našla na Kulinariki. Kruhomata nimamo, imamo pa Boschev Mum, ki rade volje mesi namesto mene. Za peko kruha sicer potrebujemo kar nekaj časa - za tega sem porabila okoli 3 ure - vendar pa samega dela ni veliko.

Zjutraj preden sem peljala Živo v šolo, Mihca pa v vrtec sem v 4,5 dl slane vode zakuhala 2 dl polente - običajne, ne instant. Čez dobre pol ure, ko sem se vrnila domov, se je polenta ravnoprav ohladila, in je delo prevzel Bosch :)
V polento sem dodala 7 dl krušne moke (tip 850), vrečko suhega kvasa in dve žlici oljčnega olja ter vklopila mesenje. 


Po dvajsetih minutah dela sem dobila lepo zamešeno kepo testa ...


ki sem jo pustila vzhajati (jaz pa sem tačas naredila trening) ...


Potem sem testo zvrnila na silikonsko podlogo. Po receptu bi morala vanj vmesiti še 1,5 dl moke, ampak pri mojem ni bilo potrebno, saj je bilo že zadosti trdo.


Oblikovala sem štruco ...


... in jo preložila v podolgovat model ter pustila, da je še 15 minut vzhajala.


Pečico sem vklopila na 230 stopinj C in v še hladno dala pekač s kruhom. Po 10 minutah (števši od trenutka, ko je temperatura v pečici dosegla 230 stopinj C), sem temperaturo zmanjšala na 200 stopinj C. Ker je bila moja štruca malce višja kot bi bil hlebček, sem jo pekla 35 minut ...



Ko se je kruh ohladil, sem ga narezala na rezine in (večino) zamrznila. Na ta način imamo vedno svež domač kruh :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar