nedelja, 18. januar 2015

Zlata cvetačna juha

Zasluga za tale recept pripada Melissi Joulwan. Do zdaj sem jo vedno delala točno po receptu, danes pa sem naredila manjšo zamenjavo. Ker mi je zmanjkalo kokosovega mleka, sem uporabila sladko smetano. Je čisto vredu zamenjava, ampak s kokosovim mlekom je juha še bolj okusna.

Sestavine:
1 glava cvetače
2 korenčka
1 čebula
2 stroka česna
1 žlica kokosove masti
1 paketek Knorr pur goveje osnove
3/4 litra vode
1 žlička soli
poper po okusu
1 dl sladke smetane

Priprava te juhe ni nič zakomplicirana. Na maščobi prepražimo čebulo, dodamo česen in korenček. Ker je Mihec že začel malo tečnariti, sem kar zalila z vodo in dodala narezano cvetačo, jušno osnovo, sol in poper. Vse skupaj sem kuhala eno uro. Nato sem spasirala s paličnim mešalnikom in na koncu vmešala še sladko smetano.

Ni komentarjev:

Objavite komentar