nedelja, 11. januar 2015

Jetrni cmočki za juho

Otroci na splošno niso preveč navdušeni nad jetrci. Miha jih (zaenkrat) še rad je, za Živo pa so fuuuujjj. A kruh s pašteto pa je zakon. Sem danes ugotovila, da ni vedela, da so v pašteti jetrca. Pa, da so v babičinih cmočkih tudi ne. Ti so ji najboljši. Pa sem danes naredila podobne tudi jaz. No, ko pa je zvedela, da so v obojih jetrca, več ni bila tako navdušena. Se mi zdi, da je včasih otrokom boljše ne povedati vsega kar je v tistem kar je na krožniku. Dejstvo, da je neka sestavina ful zdrava, jim ne pomeni nič.

Zdaj pa k receptu. Ni nič zakompliciranega. V multipraktiku zmeljemo 250 g jetrc, dodamo jajce, pol žličke soli, malo popra in peteršilja ter 3 zvrhane žlice razmaščene kokosove moke (babica da krušne drobtine). Malo počakamo, da kokosova moka vpije tekočino, potem pa z žličko vlagamo cmočke v vrelo juho. Kuhamo jih na majhnem ognju približno 10 minut.
V primerjavi s cmočki s krušnimi drobtinami, imajo moji malo drugačno teksturo, se pa kokosova moka v okusu sploh ne opazi.


2 komentarja:

  1. Tatjana, super super super recepti. Imam ravno obdobje, ko mi je padla motivacija pri kuhanju (še skoraj dve leti se trudimo s "paleo" prehrano) in pri tebi dobim kar nekaj idej. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, lepo, da še komu pridejo prav tile moji recepti :)
    Če boš sprobala tele cmočke, napiši kako so vam bili všeč ;)

    OdgovoriIzbriši