petek, 16. januar 2015

Kremna juha iz stročjega fižola

Nekaj dni nazaj sem naletela na članek o tem kako narediti juho iz skoraj vsake zelenjave. Dejansko jaz opisan princip uporabljam pri večini kremnih juh, ki jih kuham: popražim čebulo in odvisno od zelenjave malo česna, dodam zelenjavo, zalijem z juho, dodam začimbe in skuham. Kuhamo spasiram s paličnim mešalnikom. Včasih dodam smetano ali kokosovo mleko.
Ob branju članka pa sem dobila idejo, da bi poskusila juho iz stročjega fižola. Da ne bo vedno boranija, pa še precej ga imam v zamrzovalniku, saj je zgleda letošnje poletje zelo ustrezalo stročjemu fižolu in nas je babica z njim dobro založila. V primeru, da rezultat ne bi bil užiten, sem naredila juhe za dva jedca. Sem pa bila pozitivno presenečena in sem jo vso sama pojedla ;)

Sestavine:
1 manjša čebula
1 strok česna
1 žlica kokosove masti
300 g stročjega fižola
1 žlička curryja v prahu
1 cm kos svežega ingverja
ščepec kajenskega popra
1 paketek Knorr pur kokošje osnove

Najprej sem na kokosovi masti popražila drobno narezano čebulo, potem pa sem dodala še drobno sesekljan česen, nariban ingver in curry ter počakala, da zadiši. Na to sem dala stročji fižol in zalila z vodo ter dodala še kajenski poper in jušno osnovo. Ko je bilo vse mehko skuhano, sem spasirala z paličnim mešalnikom.
Še boljša pa bi bila z dodatkom kokosovega mleka - kakšen deci na zgoraj napisano količino sestavin.

2 komentarja:

  1. Ko sem pri Huferki dobila recept za kremno cvetačno juho, je tam pisalo, da se doda žličko gorčice. Ne moreš verjet, kako to izboljša kremno juho ;)
    http://huferka.dulmin.si/2014/10/13/najboljsa-kremna-cvetacna-juha/

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole juhico pa moram probati narediti. Sem malo prepozno videla recept, ker ravnokar kuham cvetačno juho - recept sledi ;)

    OdgovoriIzbriši