torek, 2. februar 2016

Krofki iz pekača

Pekač za krofe sem kupila že lani pred pustom in ga uporabila samo enkrat. Danes zjutraj pa sem dobila po mailu recept za krofke iz pekača in popoldan sem že bila v akciji. Seveda se nisem povsem držala recepta, ampak sem ga naredila s sestavinami, ki jih imam doma. Dela z njimi ni veliko, je pa potrebnega kar nekaj časa, saj mora testo najprej vzhajati, potem pa še enkrat v pekaču, pa še 20 minut peke. Od začetka do konca sem za pripravo teh krofkov porabila dve uri, s tem da je bilo od tega vse skupaj dela kakšnih 20 minut.


Sestavine:
180 g moke
20 g Fiberfin
50 g eritritola
1/2 vrečke suhega kvasa
ščepec soli
1 jajce
10 kapljic MyProtein Flavdrops vanilija
1,5 dl mleka (jaz sem dala riževo, ker nam je zmanjkalo kozjega)
30 g kokosovega olja
1 žlica orehovega olja
50 g mletih mandljev

V posodi najprej zmešamo moko, Fiberfin, eritritol, suhi kvas in sol. Dodamo jajce, mlačno mleko in Flavdrops ter mešamo 5 minut. Dodamo še kokosovo in orehovo olje ter mlete mandlje. Mešamo še nadaljnjih 5 minut (pri nas to dela Bosch Mum, jaz pa samo gledam zraven). Pustimo, da vzhaja pol ure. 

Pekač za krofe dobro namastimo s kokosovim oljem. Vzhajano testo nadevamo v pekač (do polovičke) in pustimo, da vzhaja oziroma naraste do vrha. Pečemo 15 minut v pečici ogreti na 180 stopinj.

Jaz sem 10 krofkov pomočila v raztopljeno čokolado (50 g črne čokolade sem stopila s kosom masla) in potresla s kokosom in ostružki bele čokolade.

Krofki so res odlični. Naslednjič bom preskočila vzhajanje v posodi in jih vzhajala kar v pekaču. Po mojih izkušnjah ne bi smelo biti neke razlike.

Ni komentarjev:

Objavite komentar