nedelja, 3. januar 2016

Pečene mesne krogljice s sirom

Večina receptov za mesne krogljice vsebuje drobtine ali star kruh. Mi nimamo ne enega, ne drugega, tako da se moram znajti na drugačen način, če želim, da niso suhe, ampak sočne. Moja skrivna sestavina je zelenjava, nasekljana v multipraktiku na majhne koščke, ki se v mesni mešanici niti ne opazi, hkrati pa naredi mesne krogljice sočne. Tokrat sem poleg čebule uporabila še korenček in rdečo papriko, za piko na i pa sem dodala še začimbe za pico in nariban parmezan. Živa, ki je največja ljubiteljica mesnih krogljic in hkrati tudi najbolj izbirčna kar se tiče zelenjave, je zmazala 3 brez kakršnih koli komentarjev glede okusa.



Masa za mesne krogljice:
500 g mlete svinjine (mi imamo domačo, lahko pa se uporabi tudi govedina ali mešano mleto meso)
1/4 čebule
1 korenček
1/4 rdeče paprike
1 strok česna
1 jajce
1 žlica razmaščene kokosove moke Cocomi
2 žlici naribanega parmezana
1 žlička začimb za pico
1 žlička soli
poper

Sestavine za omako:
3 dl domače paradižnikove mezge
1/4 čebule
2 sušena paradižnika
1 žlička masti
začimbe za pico, sol in poper po okusu

Najprej pripravimo maso za mesne krogljice. Čebulo, korenček, papriko in česen narežemo na večje kose, nato pa z multipraktikom nasekljamo na drobne koščke. Primešamo mesu in ostalim sestavinam. Pustimo stati kakšno uro, da se masa poveže.

V vmesnem času pripravimo omako. Čebulo narežemo na majhne kocke in jo na masti prepražimo. Dodamo na majhne koščke narezan sušen paradižnik in še malo popražimo. Zalijemo s paradižnikovo mezgo in dodamo začimbe. Na majhnem ognju kuhamo 20 minut. Vmes pemešamo, da se ne prismodi.

Pečico ogrejemo na 200 stopinj C. Iz mase oblikujem krogljice v velikosti žogice za golf (jaz sem jih dobila 14) in jih naložimo na namaščen pekač. Pečemo jih 20 minut. Potem na vsako krogljico damo žlico omake in košček sira ter pečemo še 10 minut, da se sir zapeče.


Ni komentarjev:

Objavite komentar