nedelja, 3. januar 2016

Čokoladna torta s skrivno sestavino

Bučnim pirejem. Se sploh ne opazi, saj prevladujejo arašidi in kakav. Recept ni moj, ampak sem jo naredila po tem receptu. Drugič sem jo naredila v obliki muffinov, kjer pa sem namesto arašidovega masla, dala domače orehovo maslo - orehe sem najprej malo popražila v pečici, nato pa sem jih v multipraktiku z dodatkom domačega orehovega olja zmlela v maslo. Recept sledi.

Sestavine:
250 g bučnega pireja
250 g arašidovega masla (s koščki arašidov)
1 jajce
2 žlici kakava
1 žlička sode bikarbone
1/2 skodelice eritritola
2 polni brizgi MyProtein Flavdrops vanilija (ali še 1/2 skodelice eritritola)

Pečico segrejemo na 180 stopinj C. V skledi zmešamo vse sestavine in damo v pekač premera 18 cm, ki smo ga obložili s peki papirjem. Pečemo 35 do 40 minut.


Ni komentarjev:

Objavite komentar