sobota, 12. marec 2016

Shirataki rižota

Shirataki riž in testenine so taka jed, ki so enim všeč, drugim pa ne. Meni sprva niso bile, potem pa sem ugotovila, da je vzrok v pripravi. Na začetku sem jih pripravljala po navodilih na škatli, torej samo sprala in kuhala par minut. Potem pa sem na spletu našla, da jih je potrebno preden jih vmešamo z omako dobro osušiti in to najlažje naredimo s praženjem v suhi ponvi. Postopek sicer traja kakšnih 10 minut, ampak v tem času lahko pripravimo vse ostalo. Tako jih zdaj samo sperem pod tekočo vodo, dobro odcedim in pražim v ponvi dokler ne začnejo pokati. Kuham ga ne, saj ni nobene razlike.


Do zdaj sem največkrat naredila rižoto, rezance pa samo nekajkrat, saj klasičnih testenin ne pogrešam. Rižoto naredim v bistvu vedno po istem principu: prepražena zelenjava in meso (tudi morski sadeži so super), vmešam shirataki riž in pol kozarčka rdečega pesta. Včasih uporabim paradižnikov pesto, včasih pa tudi iz pečenih paprik. Potem vse skupaj še malo prepražim in jed je gotova. Še nariban parmezan na vrh in kozarec rdečega vina, pa imamo hitro in odlično kosilo.

Najprej riž speremo pod tekočo vodo, dobro odcedimo in na suho pražimo v ponvi. Občasno premešamo.

Med praženjem pripravimo ostale sestavine ...

Ko je riž gotov, ga damo na krožnik in v ponvi prepražimo piščanca ...

Dodamo zelenjavo ...

in pražimo, da se zelenjava zmehča, vendar pa še ostane hrustljava.

Dodamo riž in pesto ...

Premešamo in pražimo še nekaj minut.

 Pred serviranjem po vrhu naribamo parmezan.


Ni komentarjev:

Objavite komentar