petek, 10. februar 2017

Testo za pico z malo ogljikovimi hidrati

Podobno testo sem delala že nekajkrat prej, ampak je vsakokrat izpadlo predebelo. Zato sem tokrat malo zmanjšala količino kokosove moke in dodala malo luščin indijskega trpotca. Na koncu oziroma, ko je bila že na krožniku, pa sem ugotovila, da sem pozabila na pecilni prašek. Pa nič hudega, v bistvu je nepotrebna sestavina. Brez njega pa izpade testo tanjše, kar je meni bolj všeč.
Ne pričakujte pa, da bo to testo imelo okus klasičnega kvašenega testa za pico. To je nemogoče, saj so sestavine popolnoma drugačne. Je pa okus pice itsk odvisen od tega kar je na testu, tako da ne skopariti s šunko, sirom in začimbami. Le s količino paradižnikove omake je potrebno biti zmeren, enako kot pri klasični pici. Če je je preveč, je lahko končni rezultat pocast.
Zdaj pa k pripravi testa. Potrebujemo:
180 g beljakov
20 g kokosove moke
5 g luščin indijskega trpotca
Sol
Mešanico začimb za pico ali origano
Česen v prahu
Vse sestavine premešamo. Ponev za palačinke dobro segrejemo in potem namastimo s kokosovim oljem. Vlijemo testo in ga poravnamo, da dobimo debelejšo palačinko. Temperaturo plošče ali ogenj zmanjšamo na polovico in počasi pečemo. Ko testo zgoraj zakrkne, ga obrnemo in spečemo še na drugi strani.


Pečeno testo po želji obložimo in ga spečemo pod grilom v predhodno ogreti pečici.


Ni komentarjev:

Objavite komentar