nedelja, 8. maj 2016

Nizkohidratni kruh s semeni

Avtorica tega recepta je Maria Emerrich (http://mariamindbodyhealth.com/toasted-sub-sandwich-and-panini/), jaz sem dodala še semena.
Pomembno pri kruhu oziroma testu, ki vsebuje lupine indijskega trpotca je, da se testa na sme preveč mešati, ampak samo toliko, da se sestavine sprimejo. Drugače se zna zgoditi, da zgornja skorja odstopi. Kruh navzven izgleda lepo, ampak ko ga prerežeš je med skorjo in testom velika luknja, testo spodaj pa zbito. Tako si je potrebno vse sestavine vnaprej pripraviti, potem pa na hitro zmešati, oblikovati in dati pečt. Se pa ta kruh peče kar dolgo. V originalnem receptu piše, da se štručke pečejo slabo uro, jaz pa sem pekla v modelu, pa sem čas peke podaljšala na 75 minut. Bi pa lahko še kakšnih 5 minut več, saj je kruh še malo vlažen. Nič hudega, ga pač dam še malo v toaster in je potem super. Sploh z domačim ribjim namazom.



Pečico segrejemo na 180 stopinj. Kovinski pekač za kruh obložimo s peki papirjem. Zavremo 200 ml vode.

V posodi najprej zmešamo:
70 g kokosove moke (Cocomi)
45 g luščin indijskega trpotca v prahu (zmeljemo v kavnem mlinčku)
1 žličko soli
2 žlički pecilnega praška
20 g lanenega semena
20 g sončničnega semena

Dodamo:
200 g beljakov
2 1/2 žlice kisa
in hitro premešamo. Prilijemo 200 ml vrele vode in hitro premešamo. Oblikujemo štruco in damo pečt. Ko je pečen, ga še malo pustimo v pekaču, nato pa ga ohladimo na rešetki.

Če se kruh zgoraj preveč zapeče, ga pokrijemo s peki papirjem. Mogoče izgleda pečen, ampak zaradi indijskega trpotca se peče precej dolgo.


Ta kruh se super zamrzne. Jaz ga narežem na rezine, med rezine dam peki papir ali prozorno folijo, nato pa v vrečko. Iz te štručke sem dobila 10 manjših rezin.

Ni komentarjev:

Objavite komentar