sobota, 12. marec 2016

Jajčni mufini s klobaso, pečeno papriko, špinačo, mlado čebulo in sirom

Jajčne mufine lahko naredimo v stotinah različnih variacijah. Malo pobrskamo po hladilniku in zamrzovalniku in sigurno se bo našlo kaj. Jaz sem tokrat uporabila kuhano klobaso, ki je ostala od kosila, pečeno papriko in špinačo pa iz zamrzovalnika. Jajca in sir pa so pri nas vedno v hladilniku. 
Uporabimo lahko tudi mleto meso in svežo zelenjavo, vendar pa je v tem primeru potrebno meso in zelenjavo predhodno prepražiti. Odlično pašejo v mufine tudi gobice in bučke. Oboje je obvezno potrebno prepražiti, saj vsebujejo veliko vode in bi bili mufini pocasti. Tokrat sem od začimb uporabila le sol in poper, lahko pa uporabite začimbe po želji. Pri pripravi dam jaz dodatke v pekač in jih prelijem z jajci. Tako so namreč bolj enakomerno razdeljeni. Dodatke pa lahko vmešate tudi v jajca in potem razporedite v modelčke.


Pečico segrejemo na 200 stopinj Celzija in pekač za mufine obložimo s peki papirjem. Jaz sem tokrat pekla v pekaču za večje mufine, v normalnem bi uporabila silikonske modelčke.

Pripravimo sestavine ...

Klobaso olupimo in jo narezemo na majhne kocke. Enako naredimo tudi papriko, mlado čebulo in sirom.

Jajca razžvrkljamo in dodamo začimbe (sol, poper, še kakšno po želji, npr. origano)

Meso, sir in zelenjavo razporedimo v modelčke. Meso damo spodaj, nanj zelenjavo, na vrh pa sir, da se koščki, ki gledajo iz jajc, lepo zapečejo.

Prelijemo z jajci in damo v pečico.

Po 25 minutah peke vklopimo žar, da se po vrhu lepo zapečejo.



Ni komentarjev:

Objavite komentar